Pokud má podnikání vzkvétat, je třeba, aby toto bylo náležitě efektivní. A efektivity se jenom těžko dosahuje, pokud z takové firmy utíkají peníze plným proudem, a to navíc naprosto zbytečně.
A co může být v takové firmě značně ztrátové? Může to být například i provozování vozového parku. Zatímco by tento měl teoreticky pomáhat přinášet zisk, nejednou je tomu naopak. A to nikoliv vinou vozidel samotných, ale kvůli počínání zaměstnanců, jimž jsou tato svěřena kvůli plnění pracovních povinností.
Ono to totiž nejednou nekončí plněním pracovních povinností. Když zaměstnanec dostane k dispozici auto, náklaďák nebo třeba stavební stroj, kdo ví, co ho napadne. Někdy tento zjistí, že je pro něj finančně zajímavé odčerpat z takového vozidla pohonné hmoty nebo si na účet zaměstnavatele natankovat vlastní auto, někdy se tu dá něco ukrást, někdy lze takovou techniku využít i při nějakém vedlejším kšeftíku a podobně.
A proč by to zaměstnanec nerisknul, že? Když dobře ví, že je šéf za horami a nikdo mu to nemůže dokázat.
Nikdo. Kromě sledování spotřeby paliva systémem RMC. Tento systém si totiž může pořídit kdokoliv. A poté, co si ho na uvedenou techniku nainstaluje, může sledovat nejen samotnou spotřebu paliva, ale i nejeden další parametr. Hravě se tak odhalí kdejaká krádež, kdejaké zneužití techniky nebo jiné nekalé počínání, a to jednoduše odkudkoliv přes internet.
A jistě není třeba sáhodlouze popisovat, proč je právě toto důležité a proč by si tedy firmy provozující vozový park nebo stavební stroje měly RMC systém pořídit. Protože je samozřejmé, že to není zadarmo, ale rázem bude vše pod kontrolou a tím se zajistí klidně i značné úspory. Protože pak už nebudou možné ani krádeže, ani černé jízdy, ani zanedbávání práce nebo naopak zneužívání techniky pro práci načerno.
A firma bude rázem daleko víc prosperovat. Nebude utrácet za něco, za co nemusí.